sobota, 30 lipca 2016

Ofelia?

Witajcie kochani,
baaardzo długo mnie tu nie było, wiem. Z racji tego, że w moim życiu z założenia nie może być nudno (i nie mówię tu tylko o pozytywnym aspekcie tego słowa), dużo rzeczy się pozmieniało, dużo rzeczy miałam na głowie, a teraz staram się to wszystko poskładać i nadrobić czas męczeniem Was moją facjatą.
Ostatnio miałam okazję focić z Moniką Łasicką (Yumikasa), było to super doświadczenie, dawno nie miałam takiej frajdy z pozowania. Postanowiłyśmy zrobić coś, co do końca nie kojarzy się z moją osobą, mianowicie odziałyśmy mnie w suknię ślubną i wrzuciłyśmy do wody.
Było najlepiej! Bawiłam się doskonale :)


Jakiś czas temu miałam też zdjęcia z moją ukochaną Mone Photos, na które czekam z niecierpliwością. A póki co efekty księżniczkowej sesji !








1 komentarz:

  1. Wow, no muszę powiedzieć, że sesja wyszła doskonale, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń