niedziela, 23 listopada 2014

November Rain

Witam wszystkich;)
Jesien nie jest moja ulubiona pora roku. Jestem cieplolubna, nienawidzę kiedy jest za oknem tak jak teraz. Czas, w ktorym nie moge zalozyc ukochanej skory jest dla mnie najgorszym czasem w roku. I ten brak slonca - masakra. Niestety, trzeba jakos to przezyć, a na ratunek przychodza wielkie swetry, grube plaszcze i inne typowo grzewcze ubrania.
Dzis bede chwalic sie nowym golfem,ktory spelnia swoje zadanie jesli chodzi o ogrzewanie takiego zmarzlaka,jakim jestem ja :P
Zarowno spodnie,jk i golf przedstawione na fotach zostaly nabyte przez vinted.pl za jakies smieszne pieniadze. Naprawde smieszne, bo oblowilam sie tam strasznie za pare zlotych i tym samym uzupelnilam brakujace miejsca w szafie.
Zdjecia poczynil Mateusz Kamiński, ktory spelnil moje marzenie- zawsze chcialam miec zdjecia na dachu. Kocham uczucie bycia wysoko nad ziemia :)
Bez zbednych ceregieli- czas na foty:)














5 komentarzy:

  1. I just like your face and hair so much!

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha cóż za tytuł posta, po koncercie Slasha w Krakowie jakoś jednoznacznie mi sie kojaży z pewnym zespołem xD Świetne zdjęcia, ale stylizacja mi nie leży, bo nienawidzę golfów xP Taki swędzący gnieciuch pod szyją xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez nienawidzilam,ale przy tej pogodzie,ktora gosci w PL ostatnio strasznie je pokochalam:p (ale tylko te luzne, te opinajace szyje nadal mi nie leza)

    OdpowiedzUsuń